Quote for today #4

"Life is a lot like first love that is bittersweet"

Herk.. apa maksud quote ni?? Hehe edit dari citer kami no shizuku tapi maksud dia lebih kurang la..

Kenapa nak refer hidup ni macam cinta pertama?? Kenapa bukan cinta kedua ke ketiga ke???

Sebab cinta pertama lah yang membuatkan kita kenal apa itu cinta.. Pertama kali gembira dan sedih kerana cinta.. Sebab tu ada orang yang cakap
"Bittersweet of first love"
Hidup ni pun sama jugak macam cinta pertama.. Kadang2 kita gembira.. Kadang2 kita sedih dan kecewa... Tapi itulah dinamakan kehidupan..
"Kesedihan hanya dapat dirasai oleh orang yang masih hidup"
Jadi jangan berputus asa walau apa pun yang terjadi... Wah jadi ahli falsafah hari ni ;)

Comments

cik zaza said…
ko makin jiwang..sobbss..

mana fara yg aku kenal dulu?!
kei said…
@ cik zaza : herk.. jiwang??? -dush2-... banyak ah ko.. kan aq tgh citer pasal kehidupan ni.. aisyhh...

Popular posts from this blog

Makeup Review : Biore UV Perfect Block Milk (Biore)

Makeup Review : Anti-Acne Gel (NuTeen)

Makeup Review : Mattifying Moisturiser (Nano White Fresh)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...