Edisi Raya~~ Biskut Raya Kei

Okay hari ni first day raya?? Macam mana?? Al-maklumlah aq x de kampung huhu... Raya kat rumah je.. So macam aq janji semalam. Inilah biskut raya yang aq dah buat sepanjang puasa ni. X termasuk dengan kek.. Huhu.. Malas pulak nak amik gambar so.. Kalau rajin meh2 tengok biskut raya aq buat xD


macam entry resepi sebelum ni.. Inilah semperit jalan.. biskut pertama aq buat hehe

yang ni pulak biskut dam. Yang hitam tu coklat. Yang putih tu rasa mentaga kacang. sedap2..

hah yang ni cuba teka biskut apa??? hint : nenas.. Hoho inilah tart nenas. Aq buat bentuk apple. Niat di hati aq nak buat warna biru. Sekali dia jadi hijau pulak.. Adeh x berkesempatan aq nak buat tart warna biru =.=;

yang ni pulak sebenarnya biskut mama carrie.. Tapi aq nak buat bentuk beruang. Pastu abang aq pun join sekali nak lukis2 atas beruang ni.. So mama carrie menjadi beruang carrie :p

yang ni biskut oat. Dia x pakai tepung.. oat semata2 owhh o.O

yang ni Almond Landon. Meh aq dah bosan biskut ni sebenarnya.. Tiap2 tahun ada huhu

yang ni aq x tau nama dia... tapi dalam dia pun ada coklat putih owh.. memang di limpahi coklat betul biskut ni haha..

ok tu je kowt biskut yang aq buat.. ingat nak buat lain plak.. Tapi x de masa.. haha mana lah tau kalau aq buat lagi lepas raya ni aq post le lala.

Ok akhir kata.. Terima kasih kepada pengunjung blog aq ni.. walaupun aq asyik mengarut je.. Selamat Hari Raya maaf zahir dan batin kalau ada siapa2 terasa dengan aq.. Aq ni x sempurna.. Manalah tau korang terasa dengan aq kan.. Ok sehingga bertemu lagi xD

p/s: siapa2 yang tahu rumah aq meh lah datang.. biskut2 raya menanti korang xD
~Kei~

Comments

Anonymous said…
Ya, mungkin karena itu

Popular posts from this blog

Makeup Review : Anti-Acne Gel (NuTeen)

Makeup Review : Biore UV Perfect Block Milk (Biore)

Makeup Review : Facial Foam Pore & Oil Clear (Biore)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...