Posts

Showing posts from February, 2012

Aq tau aq salah tapi perlu ker.....

Image
Hari paling x best.. Dah lah fail exam.. Time balik boleh plak accident =.=;
Seriously aq tau aq salah... Walaupun aq sure sgt2 aq masuk simpang bagi signal n pakcik motor tu cakap aq x bagi signal... Ok fine aq tau aq salah.. Tapi perlu ke pakcik tu main hentam cermin kereta aq macam nak pukul orang plak...
Bukannya aq nak lari ke apa.. Aq berhenti so perlu ke pakcik tu hentak cermin kereta aq.. So pakcik tu x lah cedera parah sangat sampai boleh hentak2 cermin kereta aq...
Ok bila aq keluar aq dah mengaku salah.. Pastu boleh plak pakcik tu ugut aq.. "Ni motor ni camne?? Kalau x mau bayar aq pecah2 kereta ko ni" ... Eh pakcik ada saya cakap x mau bayar ke?? Saya tau saya salah cakap je lah baik2...
Ayat paling x leh bla... "Nasib baik ko ni perempuan kalau lelaki dah lama helmet ni singgah kat kepala.." Oh kalau saya lelaki pakcik nak pukul2 saya lah.. Pukul dulu baru cerita ke pakcik??
Herm last2 baru tau pakcik tu jiran belakang rumah.. Tu lah sombong gile pak cik t…

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...