Harry Potter no more~~~ TT___TT

ni luahan hati je.. huhu..

dah tengok Harry Potter!!! kowng dah?? mesti dah kan.. aq je yang lambat huhu =_=;

Tapi walaupun dah seminggu dah cerita ni keluar.. Panggung still penuh.. huhu... Bukan apa.. Bila panggung penuh ni.. banyak lah ragam dalam wayang tu... @_____@

Antaranya... Tengah best2 tengok cerita tiba2 budak belakang pergi tendang2 kerusi... ketuk2 kerusi... memekak... membebel ngan ayah die.. "Daddy daddy what is that???" Meh.. parents.. tolonglah ajar sikit anak2 tu.. "This is cinema.. You should talk slowly!!" Damn... memekak!! aq nak dengar suara HP lah!!!!

Ok bila belakang dah ok.. senyap je.. Tiba2 tepi plak wat hal... Gi borak2... Jadi pengulang dialog x berbayar..... Aq bayar duit tiket ni nak dengar suara HP!!!! I want to hear their British accent not your Malaysian accent!!!!! >____< so shut up!!! macam nak baling je kasut... nasib baik kasut tu susah nak bukak @____@

haha ok x nak cerita lebih2 pasal ni.. Cik zaza dah cerita dah pasal benda ni dalam entry dia Perkara Yang Tak Ingin Kita Lihat Dalam Panggung Wayang ...

sebenarnya nak luah perasaan pasal cerita HP... huhu... sedih sgt!!!!!! dah baca dah buku dia.. still sedih gak...

ntah jadi ke x spoiler tag aq ni... Jgn tekan kalau belum tengok citer ni huhu....

» Click to show Spoiler - click again to hide... «


huhu... tiba2 sedih je bila nampak ending credits... huhu.. Lepas ni nak tengok cerita apa lagi?? huhu... rasa kosong plak hati ni... huhu... ok lah end of ranting... nak baca raview HP klik sini!!!

Comments

cik zaza said…
kenapa?kenapa?
perkataan ni duk main2 dlm kepala otak kan?sama la dengan aku.sampai aku buat hobi baru habiskan baca n tgk harry potter balik semata2 nk bezakn buku n movie.hahaha
kei said…
aq pun nak gi tengok balik movie2 lama HP huhu... sedihnye... @___@
cik zaza said…
dah2 jangan sedih. i'm always here for you.hee
kei said…
haha.. ayt x leh bla.. HP je pun.. wey jum HP marathon mlm nie ;)

Popular posts from this blog

Makeup Review : Anti-Acne Gel (NuTeen)

Makeup Review : Biore UV Perfect Block Milk (Biore)

Makeup Review : Facial Foam Pore & Oil Clear (Biore)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...