Aq tau aq salah tapi perlu ker.....

Hari paling x best.. Dah lah fail exam.. Time balik boleh plak accident =.=;

Seriously aq tau aq salah... Walaupun aq sure sgt2 aq masuk simpang bagi signal n pakcik motor tu cakap aq x bagi signal... Ok fine aq tau aq salah.. Tapi perlu ke pakcik tu main hentam cermin kereta aq macam nak pukul orang plak...

Bukannya aq nak lari ke apa.. Aq berhenti so perlu ke pakcik tu hentak cermin kereta aq.. So pakcik tu x lah cedera parah sangat sampai boleh hentak2 cermin kereta aq...

Ok bila aq keluar aq dah mengaku salah.. Pastu boleh plak pakcik tu ugut aq.. "Ni motor ni camne?? Kalau x mau bayar aq pecah2 kereta ko ni" ... Eh pakcik ada saya cakap x mau bayar ke?? Saya tau saya salah cakap je lah baik2...

Ayat paling x leh bla... "Nasib baik ko ni perempuan kalau lelaki dah lama helmet ni singgah kat kepala.." Oh kalau saya lelaki pakcik nak pukul2 saya lah.. Pukul dulu baru cerita ke pakcik??

Herm last2 baru tau pakcik tu jiran belakang rumah.. Tu lah sombong gile pak cik tu.. Jiran sendiri pun dia x kenal.. Dah tau ayah aq orang kenal baru nak cakap baik2..

Sorrylah pakcik saya tau saya yang salah... Tapi pakcik ingat saya nak suka2 ke langgar orang.. Masa saya nak masuk simpang saya betul2 nampak pakcik jauh lagi.. Bila saya dah masuk separuh tiba2 pakcik dah laju nak langgar saya..

Saya tahu saya salah tapi jangan lah kurang ajar sangat pakcik.. Saya bukannya lawan balik atau cakap pakcik yang salah.. Jadi perlu ke nak tengking2 saya macam tu??

Kurang ajar sangat pakcik tu.. Ayah aq pun dia nak main tengking2.. Wey salah aq bukan salah ayah lah =.=;


~Kei~

Comments

Popular posts from this blog

Makeup Review : Anti-Acne Gel (NuTeen)

Makeup Review : Biore UV Perfect Block Milk (Biore)

Makeup Review : Facial Foam Pore & Oil Clear (Biore)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...