Kisah Sye dan En Penyu


pada suatu hari sye sedang jln2 kat pantai.....
sye pun terserempak ngan en penyu yg baru smpai di pantai yg asing bgi die...
sye pun memperkenalkan diri dan tlg en penyu yg blur itu.......
sye ngan en penyu pun menjadi kwn yg rapat.... en penyu suke melawat sye bile die free... kalo x melawat die suke hantar surat kat sye.... mule2 sye bwt biasa jerk... tpi kesanggupan en penyu hantar surat dan melawat sye hari2 bwtkan sye tertanya2 kenapa en penyu slalu wat cam2...

suatu hari en penyu ckp die suke kat sye... sye pun x tau bile sye suke kat en penyu tue... yg pasti sye suke apabila die melawat dan hantar surat kat sye... sye rse mcm sye nie penting jerk..... ader satu hari tue en penyu terkantoi kuar jln2 kat tepi pantai ngan cik penyu yg lain... wlpun sye tau die x berslh tpi bile die cbe nak betulkan keadaan klakar sgt.... wak2 itulah sye rse sye nie penting sgt dlm hati en penyu.......

tpi kenape erk.. sejak en penyu balik bercuti dari laut... en penyu menjadi semakin jauh..... en penyu dah jarang melawat dan hantar surat kat sye..... bile sye pergi ke pantai die slalu wat x kenal ngan sye dan lepak ngan kwn2 penyunye yg lain.... en penyu slalu wat sye marah....
en penyu ckp die x ske dikongkong bile sye tegur psl kwn2 cik penyu die.... sye pun x ske dikongkong... sye pun ader byk kwn2 en penyu... tpi kalo en penyu dah jarang hantar surat.. dah lama x melawat sye... sye rse mcm x penting.... mcm sama jerk ngan kwn2 cik penyu die :p

sye merasakn en penyu dah bosan ngan sye..... baiklah en penyu... kalo awk rse sye nie mengganggu awk.. awk pergilah berenang kat laut tue sowng2.... bile awk teringat kat sye awk dtglah kat pantai... sye tunggu awk..... :p

Comments

Gransazer said…
sedih cite penyu ni..
mcm cite gransazer n raksasa..T_T
kei said…
huhu.. meh meh kongsi citer gransaver n raksasa huhu :(
Gransazer said…
haha..jap gi rksasa pasan la..dah la rksasa selalu je stalk gransazer..huhu
kei said…
owhhhh x leh x leh tue keh keh xD

Popular posts from this blog

Makeup Review : Biore UV Perfect Block Milk (Biore)

Makeup Review : Anti-Acne Gel (NuTeen)

Makeup Review : Mattifying Moisturiser (Nano White Fresh)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...